Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Αλληλογραφία για Κτηματολόγιο



Παραθέτουμε όλη την αλληλογραφία σχετικά με το θέμα του κτηματολογίου:





Η επιστολή του Τοπικού Συμβουλίου Τσουκαλάδων προς την ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.




Η επιστολή του βουλευτή Λευκάδας κ. Θ. Σολδάτου

28-05-2013
" Προς τη Συντακτική Επιτροπή της διμηνιαίας έκδοσης «Τσουκαλαδιώτικα» 
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,ευχαριστώ πρώτα για την αποστολή του άρτιου και ενδιαφέροντος εντύπου σας, στο πολιτικό μου γραφείο.Με αφορμή ωστόσο το σχόλιό σας στην τελευταία σελίδα του εντύπου, περί «βουλευτή που κάνει βόλτες και υπόσχεται λύση στο κτηματολόγιο όταν έρχονται εκλογές», επιτρέψτε μου τη παρακάτω πληροφόρηση:
Κατά την πρώτη μου θητεία ιδρύθηκε στη Λευκάδα, το ένα από τα πέντε γραφεία κτηματολογίου σε όλη την επικράτεια, ακριβώς επειδή οι ανάγκες του νομού ήταν (και συνεχίζουν να είναι), ιδιαιτέρως αυξημένες. Το γραφείο τότε ιδρύθηκε με προοπτική πενταετίας και στελεχώθηκε με τρεις μηχανικούς, ένα νομικό και ένα διοικητικό υπάλληλο.
Αυτή μου την πρωτοβουλία, την γνωρίζουν όλοι στη Λευκάδα και ιδιαίτερα οι πολίτες των περιοχών με προβλήματα στο κτηματολόγιο.Δυστυχώς το γραφείο έκλεισε ένα χρόνο μετά, το 2010, χωρίς ουσιαστικά να προχωρήσει στο έργο του και ενώ είχα παύσει να είμαι Βουλευτής.
Προσφάτως μου κοινοποιήθηκε έγγραφο της Τοπικής Κοινότητας Τσουκαλάδων, το οποίο απευθύνεται στην εταιρεία « ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.», για το ζήτημα.Με αφορμή το έγγραφο προχώρησα σε Κοινοβουλευτικό Έλεγχο, απευθυνόμενος στον αρμόδιο Υπουργό κ. Ε. Λιβιεράτο, όπως θα διαπιστώσετε από την «Κοινοβουλευτική Αναφορά» που σας αποστέλλω και η οποία κατατέθηκε στις 15 Μαΐου. Απάντηση θα έχω εντός του προσεχούς μηνός.
Αντιλαμβάνεστε ελπίζω, ότι ο γράφων δεν ανήκει στην κατηγορία των πολιτικών που …υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια, αλλά ότι πράττει το καθήκον του υπεύθυνα, προασπίζοντας τα δικαιώματα και τις επιδιώξεις των συμπολιτών του.

Με εκτίμηση
Θοδωρής Σολδάτος

Επισυνάπτεται η Κοινοβουλευτική Αναφορά. "
ΣύνδεσμοςΚοινοβουλευτική Αναφορά.pdf


Η απάντηση της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.:










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου